Max Payne 3

ramin-rock.blogsky.com

Post By : Ramin Bahadori
Category : Games
Date : Thursday
July 26 2007
 
 
 
 
 
 
 
یک سال پیش راک استار خبر ساخت سری جدید مکس پین رو اعلام کرد. مکس پین ۳ تو راه بود و منم مثله همه دوستان خوشحال بودم ولی بعد از شش ماه ساخت مکس پین ۳ به دلیل اختلافات داخلی بین سازندگان متوقف شد. حدود یک ماه پیش رفته بودم سی.دی های جدید بخرم که بازی مکس پین ۳ رو دیدم! رفتم بازی رو از نزدیک ببینم ولی عکس های رو جلد همه مربوط به سری ۱ و ۲ بود! از فروشنده پرسیدم آقا داستان چیه؟ گفت هیچی این مکس پین ۳ !!! منم خریدمش و بعد از نصب ... چندتا فحش خار. مار و عقرب نثار فروشنده کردم چون بازی ماموریت غیر ممکن بود! البته بازی از نظر محیط ترکیبی از مکس پین ۱ و ۲ بود ولی خبری از مکس پین ۳ نبود و داستانش هم مسخره و بازی زود به اتمام رسید. خلاصه گول شرکت گیگا ( Giga Pc Games ) به اصطلاح معتبر ایرانی رو نخرید که واسه پول دست به این کلاهبرداری بزرگ زدن.
نظرات 3 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ق.ظ

سلام دوست عزیز

میشه بازیه will rock بزاری تو وبت برای دانلود؟
فکر کنم همینه اسمش همون بازی که وقتی شروع میشه با کلت باید عقابها رو بزنه که روش آتیش میندازن بعدش میره تو یه ساختمون که یه موجوداتی از زیر زمین میان بیرون...
اول بازیش اینجوریه
اسمشم ویل روک بود فک کنم
ممنونمممم

محمد نوروزی یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.mehex.iranblog.com

مطلبت عالی بود برای من هم دقیقا اتفاقی که برای تو افتاد-افتاد.این بازی مسخره ممکنه باعث بد نامی مکس پین بشه.

حسن دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ب.ظ

این بازی رو منم خریدم . مرحله ۳ اون قفل می کنه و از بازی میاد بیرون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد