Mozilla Firefox 1.5.0.3

Mozilla

 ramin-rock.blogsky.com

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دوستان عزیز اینم آخرین ورژن بهترین مرورگر جهان ( البته به نظر من ) که خودم هم ازش استفاده میکنم و حسابی باهاش تک چرخ میزنم سرعت خیلی بالایی داره و زود لود پر میکنه اگه دقت کرده باشید اکسپلورر کاملا لود پر میکنه بعد صحفه رو نشون میده اما این مرورگر ( فایر فاکس ) تیکه تیکه صحفه رو نشون میده تا به انتها راستی اگه کسی وبلاگ تخصصی داره ( فقط در رابطه با یک موضوع علمی ) باهاش تبادل لینک میکنم البته مسئله بازدید هم وجود داره . این چند روزه حسابی بهتون حال دادما  .
نظرات 8 + ارسال نظر
سامان چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ب.ظ http://paboomide.blogfa.com

خسته نباشی
امیدوارم در کارت موفق باشی بازم به من سری بزن

رها چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ب.ظ

آقا رامین میشه لطف کنی و مولتی مسنجر بزنی ... خیلی لازم دارم ...

رها پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:11 ق.ظ

رامین خان ... این مولتی مسنجر رو در یاب که خیلی لازم دارم...

مریم پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارید
من مدتهاست که از همه سوال می کنم که چه طوری می تونم با یه برنامه ساده(آخه من مبتدی هستم) فایلهای صوتی رو به فایل میدی تبدیل کنم و بعدش آهنگ دلخواهم رو روی وبلاگ قرار بدم ولی کسی نتونسته منو راهنمایی کنه
حالا همین سوال رو از شما هم می پرسم و پیشا پیش ممنون میشم از راهنمایی تون.
اگه موفق بشم که میخوام یه وبلاگ خوب راه اندازی کنم اگرم نه که هیچ
موفق باشید

morteza جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:27 ق.ظ http://136561.blogfa.com

salam web lagat ali bod mer30 az in ke be man ham sar zadi age khasti baham tabadolr link konim mano khabar kon mer30 morteza

امیر شریفی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ق.ظ

امیر شریفی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ق.ظ http://spears-lopez.blogfa.com

وبلاگ یسیار خوب است .

مونا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.sarkeshtarin.blogfa.com


ببین جیگر ما اهله تک چرخ نیستیم تک چرخو تو تو بچگیت با 3 چرخه میزدیو. حتماً خبرت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد