Windows Media Player 11 Beta

 

ramin-rock.blogsky.com

  ramin-rock.blogsky.com

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اینم جدید ترین نسخه این برنامه مشهور . دانلود کنید تا تغییراتش رو ببینید خیلی زیبا شده واقعا سازنده هاش یه تکونی به خودشون دادن . چند ماه پیش نسخه اصلیش رو تو وب گذاشتم ولی این بتاست حجم کمتری هم داره .
نظرات 4 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:25 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام دوست گلم
ممنون که به من سر زدی . راستی وبلاگت هم خیلی مفیده
بازم منتظر حضور سبزت هستم
بای بای

قاضی دادگستر یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 ب.ظ http://judge.blogsky.com/

سلام
از دیدن وبلاگ شما مسرور و مستفید شدم.
از این که به من سر زدید ممنون.
اگه مایل باشی حاضر به تبادل لینک هستم.
منتظر شما هستم.
موفق تر از قبل باشی.

الف دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ق.ظ

مرسی از نرم افزاررهای خوبت وبلاگت خیلی قشنگه

[ بدون نام ] دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد