Google Desktop v5.1.703.5398

ramin-rock.blogsky.com 

 Post By : Ramin Bahadori
Category : Google Tools

 

 

 

Google Desktop Search provides full text search over your email, computer files, chats, and the web pages you've viewed. By making your computer searchable, it puts your information easily within your reach and frees you from having to manually organize your files, emails, and bookmarks


من با گوگل دکستاپ خیلی حال میکنم واسه همین ورژن جدیدش رو خودم آپ کردم. راستی گوگل اجازه دانلود نمیده پس از همینجا دانلود کنید. توضیحات

ramin-rock.blogsky.comدانلود  حجم : 1.7MB  لینک این مطلب

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ق.ظ http://www.chatrepaezi.blogfa.com

سلام
می بخشی من امشب عینکم رو زدم
ببین
مثلا رنگ صورمعه ای و یا خاکستری میتونه بهتر باشه
البته وب خودته و به قول معروف چهاردیواری اختیاری
فقط یه نظر بود اگه دوست داشتی می تونی از رنگای ملایم تر استفاده کنی
میدونی ترکیب سفید با این مشکی پس زمینه خیلی قشنگه اما واسه چشم آدم خیلی آزار دهنده یه پیشنهاد دیگه
اولین چیزی که با باز شدن وب نظر خواننده رو جلب میکنه عکسهای وبه اگه عکس بیشتر بذاری فکر کنم خیلی خوب بشه

علی تیموری یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:00 ب.ظ

ببین دیگه مطمئن شدم آدم نا لایق و بی شعوری هستی برای بلاگ اسکای متاسفم که امکان ایجاد وبلاگ به آدمایی مثل تو رو داده. حرف هات هم حرفهای یه آدم بیماره. مثل رنگ وبلاگت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد