Made Man

ramin-rock.blogsky.com

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

سلام من سارا هستم و از این به بعد ( فقط تا تیر ) وبلاگ رو آپ میکنم.

اولین پست رو ترجیح دادم در مورد نقد بازی "Made Man ( مرد ساختگی ) " باشه آخه من عشق بازی هستم اونم از نوع خوبش که با خرید این بازی متوجه شدم در موردش اشتباه فکر میکردم.

" مرد ساختگی " تقلیدی از بهترین بازی این سبک یعنی " مکس پین " است. حتی در پایان یکی از مراحل شما دقیقا پایان " مکس پین 1 " رو میبینید که با کمی تغییرات شده " مرد ساختگی ". سلاح ها خیلی کم هستن و شاید تعداد آن ها به 5 عدد هم نرسد. در هنگام شلیک با مسلسل شما به هیچ وجه جلوی خودتون رو نمیتونین ببنین چون آتیش اسلحه این امکان را به شما نمیدهد و هر لحظه امکان مرگ شما وجود دارد.

گرافیک بازی گرافیک خدایی نیست و کلا " مرد ساختگی " در 30 ثانیه ( دی وی دی ) نصب میشود که نشون میده مراحل چقدر کم است. سرعت بالای لود شدن بازی هم نشان دهنده گرافیک پایین است.

بازی خیلی یکنواخت و ساده ساخته شده است تنها کاری که میتوانید انجام دهید حرکت آهسته است فقط همین ! " Made Man " حتی قادر به پریدن هم نیست.

تعداد دشمنان زیاد و هوش مصنوعی پایین بازی رو خسته کننده جلوه میده.

در پایان هم متوجه هیچ چیز نمیشوید چون داستان بازی قوی نیست !

امیدوارم از اولین پستم خوشتون اومده باشه اگه بد بود به بزرگی خودتون ببخشید و با نظرات خودتون منو راهنمایی کنید.

سارا

تصویری از محیط بازی

نظرات 2 + ارسال نظر
Mr.Mori جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ

اون اسنایپر تو هلکوپتر رو چه جوری باید زد؟ کلا این مرحله رو چه جوری باید رد کردش؟

ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ

افتضاحه مذخرف تر از این ندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد