HyperSnap-DX 6.10.01

ramin-rock.blogsky.com

ramin-rock.blogsky.com

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اینم یه برنامه با حال برای تهیه عکس از صفحه نمایش و محیط برنامه . به درده اون دسته از افرادی که آموزش کامپیوتر و نرم افزار میدن میخوره که باهاش تک چرخ بزنن . ( حجم 2.9MB )

XoftSpySE v.4.29.191

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
۱ .  دوستان عزیز لطفا تو کارای من دخالت نکنید .
۲ .  ...ت میسوزه با تو متال باز تبادل لینک نمیکنم دیگه چرا ... شعر میگی . از من خوشت نمیاد به ... چپم .
۳ . داداشه من ( حسین . پیام . رضا . محسن و ... )  نرم افزارها رو تو وبت قرار میدی لینک منبع رو هم قرار بده . من بعضی از نرم افزار ها رو خودم آپلود میکنم و واسه هر کدام ۲ ساعت وقتم ... ( مثل همین نرم افزار )
۴ . مشخصات من کامل در پایین هر نرم افزار هست که با کلیک بر روی .: رامین :. میتونید مشاهده کنید .
۵ . اگر کارتون ضروری نیست لطفا ایمیل و پیام نفرستید .
۶ . این یه برنامه ضد جاسوسی هست که مانع دسترسی افراد به کامپیوتر و اطلاعات شخصی شما میشه و میتونید اسم سایت هایی که تبلیغاتشون به صورت لینک واسه شما ارسال میشه رو فیلتر کنید تا از شر این مزاحمان اینترنتی در امان باشید . ( پچ نرم افزار در بخش نظرات ) ( حجم 1.6MB )

Mozilla Firefox v2.0 Beta 1 Bon Echo

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ورژن دوم مرورگر معروف فایر فاکس . من با این مرورگر خیلی حال میکنم سرعت خیلی زیادی در لود کردن صفحه های وب داره . شما میتونید سرچ سایت گوگل رو در نوار بالای این مرورگر و همچنین لینک های مورد علاقتون رو در نواری دیگر  مشاهده کنید که یه جورایی در راحت تر شدن کارا و صرفه جویی در وقت به شما کمک میکنه  .( حجم 5.4MB )

WebSite-Watcher v4.10 Beta 12

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
این برنامه به درده کسایی میخوره که به سایت های زیادی سر میزنن . این نرم افزار این امکان رو به شما میده که لینک ها رو در گروه های مختلفی که خودتون میسازید قرار دهید . دیگه لازم نیست نگران فراموش کردن نام وبسایت ها باشید و میتونید اونا رو در پایین صحفه مشاهده کنید . با ذخیره کردن آر.اس.اس در این نرم افزار میتونید از بروز رسانی لینک های مورد علاقه خود با خبر شوید که یکی دیگه از محاسن این برنامه به حساب میاد . ( حجم 2.8MB )

WinPatrol v10.0.1.0

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اینم یه آنتی ویروس توپ با حجمی کم . کارش عالیه و هر جای کامپیوتر که ویروس باشه اونو شناسایی میکنه . بعد از دانلود آیکون این نرم افزار رو میتونید در نوار ویندوز ببینید . نمیدونم چرا دیگه حال و حوصله آپ کردن ندارم ماه های قبل هر روز آپ میکردم ولی حالا ... ( سریال در بخش نظرات ) ( حجم 1.0MB )