Nokia PC Suite 6.82 Release 21

ramin-rock.blogsky.com 

 Post By : Ramin Bahadori
Category : Mobile Utilities

 
 
 
 
 
 
Nokia PC Suite is a package of Windows-based PC applications developed especially for use with Nokia phones. Depending on your phone model, Nokia PC Suite lets you edit, synchronize and back up many of your phone's files on a compatible PC through a cable or wireless connection

تمومه کسایی که از گوشی های نوکیا استفاده کردن و میکنن و یه جورایی با نوکیا سرو کار دارن  Nokia PC Suite رو میشناسن برنامه برای تبادل هر چیزی که مربوط به گوشی میشه.
 
نظرات 3 + ارسال نظر
A l I شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.star-music.blogfa.com

سلام رفیق .
دفه ی آخرته به وبلاگ ما میای و از وبت خودت تبلیغ میکنی !

اگر عاشق محسن جان هستی و پست های داده شده رو
میخونی بیا و لذت ببر در ضمن ما هرگز کپی رایت کار نمیکنیم واگر از سایتی کپی بگیریم حتما منبع رو ذکر میکنیم .
بای !

A l I یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.star-music.blogfa.com

آیا من به شما توهین کردم ؟
اشکالی نداره این نشون دهنده ی کم تجربه بودن و نمیدونی
داری با کی اینجوری حرف میزنی !!

داداش گلم من عاشق طرفداران چاووشی هستم اما اصلا
خوشم نمیاد تو وب کسی برم و برم بگم به ما هم سر بزن و
....

البته منظورم با تو نیست و من فکر نمیکردم تو هم به من
توهین کنی داداش .
بازم ببخشید اگه ناراحت شدی !!!!

خواهش میکنم ازت واقعا اگه محسن رو دوست داری بیا و
پست ها رو بخون و در ضمن من از پست های بسیار خوبت
استفاده کردم و ازت ممنونم و من رو ببخش اکه باز هم سری
اول بد لحنی کردم !

علی یارت؛‌بای ـــــ دوستار همه ی چاووشی دلان علی

سجاد پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:44 ب.ظ http://alagh.coo.ir

سلام...
خسته نباشید . وبلاگ خوبی دارین.
شاید منو بخاطر داشته باشید (سجاد 15 یزد)
ما منتظر حضور گرم شما در وبسایت جدیدمان هستیم. ما را از نظرات زیبایتان بی بهره نگذارید.
در صورت توافق تبادل لینک خواهیم کرد.
آیدی من در یاهو: ALACHIGHCOM
فعلا به خدا میسپارمتون.

نگفت به فکر تحقیر نگام و شکستن غروری پاره پاره ست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد